فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا تنوع زیادی از محصولات مختلف را برای فروش عرضه می‌کند. رول ایزوگام هم یکی از کالاهایی است که گاهی در این فروشگاه قابل خریداری است. ولی آیا خرید ایزوگام از دیجی‌کالا یه خرید به صرفه و رضایت‌بخش است ؟ در ادامه به مزایا و معایب خرید ایزوگام از دیجی‌کالا می‌پردازیم.

ایزوگام و کپسول گاز

چه زمانی از دیجی کالا ایزوگام خریداری کنیم ؟

قیمت ایزوگام که توسط شرکت‌های مختلف عرضه می‌شود مشخص است و امکان اینکه برخی از فروشندگان بتوانند ایزوگام را با قیمتی مناسب در دیجی‌کالا عرضه کنند وجود ندارد. با توجه به اینکه علاوه بر هزینه‌های جانبی مثل هزینه‌ی حمل، فروشگاه دیجی‌کالا نیز به عنوان حق‌العمل کاری، سودی روی اجناس دریافت می‌کند، معمولا خرید ایزوگام با بهترین قیمت از دیجی‌کالا امکان‌پذیر نیست و قیمتی که بابت خرید ایزوگام به دیجی‌کالا می‌پردازید از قیمت بازار بیشتر است.

همچنین شرکت‌های معتبر تولید ایزوگام معمولا محصولات خود را در مسیرهای فروش به نمایندگان عرضه می‌کنند و امکان خرید محصولات برخی شرکت‌ها در دیجی‌کالا وجود ندارد.

زمانی که بخواهید مقدار کمی ایزوگام برای ترمیم بخشی از پشت بام خریداری کنید و ابزارهای لازم برای نصب ایزوگام را نیز در اختیار داشته باشید، شاید خرید یک رول ۳ متری ایزوگام برای تعمیر چکه بام گزینه‌ای مناسب باشد.

چه زمانی از دیجی‌کالا ایزوگام نخریم

اگر مقدار ایزوگام که قصد خرید دارید زیاد است یا اگر خودتان نمی‌توانید ایزوگام را روی پشت بام نصب کنید، بهتر است پس از بررسی و مشورت با پیمانکاران نصب ایزوگام به تصمیم بهتری دست پیدا کنید.

برای خرید ایزوگام نکات فنی متعددی وجود دارد که بدون بررسی دقیق و انتخاب برند و نوع مناسب، مشکلات بعدی برای شما به وجود خواهد آمد. همچنین هنگامی که حجم خرید شما زیاد باشد، با مراجعه به پیمانکاران نصب ایزوگام یا فروشگاه‌های تخصصی فروش ایزوگام، می‌توانید علاوه بر انتخاب میان برندهای با کیفیت‌تر ایزوگام، از تخفیف‌های بیشتر و قیمت مناسب‌تری نیز بهرمند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *